SMPN X студенттердің оқу мотивациясының өзіндік тиімділігі мен оқудағы өзіндік реттелуінің рөлі

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.26577/JPsS.2022.v82.i3.01
        94 67

Аннотация

Жаһандану мен модернизация дәуірінде ақпараттық технологиялар көптеген салаларда, әсіресе білім беруде маңызды рөл атқарады. Онлайн оқыту процесі көбінесе мұғалімдердің оқу материалдарын ұсыну үшін осы технологияларды қолдану қабілетімен анықталады. Индонезияда электронды оқытуды енгізу оқушылардың оқуға деген ынтасына әсер етуі мүмкін, оның бір көрінісі оқуға деген көзқарасын жақсарту болып табылады. Бұл зерттеудің мақсаты SMPN X студенттердің оқу мотивациясының өзіндік тиімділігі мен оқудағы өзіндік реттелуінің әсерін анықтау болды. Қарапайым кездейсоқ таңдау түріндегі ықтималдық таңдау әдістерін қолдану арқылы 220 оқушыдан тұратын іріктеу таңдалды. Деректерді жинау әдісінде α = 0,735 болатын оқуға деген мотивациясының шкаласы, α = 0,744 болатын оқудың өзіндік реттелу шкаласы және α = 0,739 болатын өзіндік тиімділік шкаласы қолданылды. Жасалған талдау көп сызықты регрессиялық талдау болды.

Бұл зерттеудің нәтижесі t count > t table 1945 оқуға өзіндік реттелу, оқу мотивациясына оң әсер ететінін көрсетті, яғни өзіндік реттелу оқыту неғұрлым жоғары болса, соғұрлым оқу мотивациясы және өзіндік тиімділік жоғары болады. Sig.( p)=0,021 (sig.<0,050) оқу мотивациясына оң әсер ету дегеніміз, өзіндік тиімділік неғұрлым жоғары болса, оқуға деген мотивация соғұрлым жоғары болады, содан кейін оқуға өзіндік реттелу және өзіндік тиімділік бір уақытта sig.( p) = 0,001 ( sig <0,050) оқу мотивациясына оң әсер етеді, бұл оқуға өзіндік реттелу мен өзіндік тиімділігі неғұрлым жоғары болса, студенттердің оқу мотивациясы соғұрлым жоғары болады дегенді білдіреді. Rsquare-ге белгілі детерминация коэффициенті 0,044, бұл оқуға өзіндік реттелу мен өзіндік тиімділік айнымалылары бірге оқу мотивациясына 4,4% әсер етеді, ал басқа айнымалылар 95,6% әсер етеді.

Түйін сөздер: оқу мотивациясы, оқудың өзіндік реттелуі, өзіндік тиімділік.

Жүктелулер

Жарияланды

2022-11-04

Как цитировать

Satriyo Putri, R. V., Herdian, H., Rahardjo, P., & Nur Wahidah, F. R. (2022). SMPN X студенттердің оқу мотивациясының өзіндік тиімділігі мен оқудағы өзіндік реттелуінің рөлі. ҚазҰУ Хабаршысы. Психология және әлеуметтану сериясы, 82(3), 4–12. https://doi.org/10.26577/JPsS.2022.v82.i3.01