Жасөспірімдердегі фальсеоинтеракция әлеуметтік проблема ретінде
DOI:
https://doi.org/10.26577/JPsS.2022.v82.i3.06Аннотация
Бұл мақалада "фалъсеоинтеракция" терминіне ғылыми талдау жасалады. Жалған өзара әрекеттесу-бұл екі қатысушы да өтірікті (жалғандық, алдау) танитындығымен және сонымен бірге бұл өтірікті шындық ретінде қабылдайтындығымен (немесе оны қабылдауға еліктейтіндігімен) сипатталатын өзара әрекеттесудің ерекше түрі.
Бұл мақаланың негізгі мақсаты-жасөспірімдердегі жалған өзара әрекеттесу арқылы шындық пен жалғандықтың өзара байланысын суреттеу және соңғы жылдары жарияланған нақты зерттеулер мен ғылыми мақалалар негізінде осы тақырыптың өзектілігін анықтау.
Автордың міндеттерінің бірі-тақырыпты әлеуметтанулық талдау барысында жинақталған теориялық тәсілдерді талдау және нақты әлеуметтанулық зерттеулер мен ғылыми мақалалар негізінде құбылыстың қалай түсіндірілетінін анықтау.
Соңғы жылдары ақпарат алмасудағы тікелей сөйлеу және қарым-қатынас проблемаларынан басқа, жалған ақпаратқа әлеуметтік зерттеулер жүргізілді, олардың нәтижелері ғылыми мақалаларда жарияланды. Осы теорияға сүйене отырып, жалған ақпарат жалған екендігі белгілі болса да, жалған ақпарат берілетін және қабылданатын адамдар арасындағы қарым-қатынастағы өзара түсіністік процесі деп түсінуге болады. Әрине, бұл тараптардың жалған өзара әрекеттесуіне әсер ететін субъективті факторлар бар.
Зерттеу әдісінде; сапалы зерттеу, анонимді сауалнамалар, 7-9 сыныптардағы сынып жетекшілерімен, мектеп психологымен, бірнеше ата-аналармен тереңдетілген сұхбаттар қолданылады. Зерттеулер Нұр-Сұлтандағы бір ірі жекеменшік мектепте және екі ауылдық жерде жүргізіледі.
Түйінді сөздер: жасөспірімдер, фальсеоинтеракциялар, әлеуметтік әсер, күрделі өзара іс-қимыл, өтірік пен шындық, жасөспірімдердегі күрделі өзара іс-қимыл.