Дүниежүзілік білім беруді зерттеу қауымдастығы аясында зерттеулер саласындағы ынтымақтастық желілері

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.26577/JPsS.2021.v79.i4.06
        54 44

Аннотация

Бұл мақалада зерттеу желісі арқылы білім беру саласындағы зерттеулерді ілгерілету мәселесіне назар аударылады және ол біздің назарымызды Дүниежүзілік білім беруді зерттеу қауымдастығы – халықаралық зерттеу желілері, WERA-IRN деп аталатын дүниежүзілік білім беру зерттеулері қауымдастығы бағдарламасының біріне аударады. Бағдарлама жоғары сапалы зерттеулерді дамытуға, соның ішінде білім беру саласындағы зерттеу желісі арқылы жоғары сапалы зерттеулерге жағдай жасауға ықпал етеді. WERA-IRN мақсаты, оның 10 жылдан астам тарихы (2010-2021) және WERA-IRN бағдарламасын қолдау мен дамытудағы WERA тәжірибесінің бөлігі болып табылатын іс-шараларын ескеретін болсақ, WERA-IRN халықаралық ғылыми ынтымақтастық арқылы білім беру саласындағы зерттеулерді ілгерілетудің маңызды үлгісі ретінде қызмет ететіндігі айқын көрінеді. Мақалада бастапқы дереккөздерге тарихи талдау жасалды. Мақала ғылымда бірлескен іскерлікке көшу дәуіріндегі ғылыми ынтымақтастық желілері мен ғылым саясатының мәселелері бойынша болашақ зерттеулер туралы ой-пікірлермен аяқталады. Ғылыми ынтымақтастық желілері бойынша зерттеулер ғылыми ынтымақтастық саясатына және оның мақсаттарына дұрыс көзқараспен байланысты болуы керек. Ғылыми ынтымақтастық саясатының көлденең сипатын және ғылым саясатын әзірлеуге және іске асыруға болатын деңгейлердің әртүрлілігін ескеру қажет.

Түйін сөздер: ғылым географиясы, зерттеу желісі, ғылымдағы ғылыми ынтымақтастық, ғылыми бірлестіктер, зерттеу әлеуетін арттыру, Дүниежүзілік білім беруді зерттеу қауымдастығы (WERA), Дүниежүзілік білім беруді зерттеу қауымдастығы халықаралық зерттеу желілері (WERA--IRN).

Жүктелулер

Жарияланды

2021-12-16

Как цитировать

Madalinska-Michalak, J. (2021). Дүниежүзілік білім беруді зерттеу қауымдастығы аясында зерттеулер саласындағы ынтымақтастық желілері. ҚазҰУ Хабаршысы. Психология және әлеуметтану сериясы, 79(4), 55–66. https://doi.org/10.26577/JPsS.2021.v79.i4.06