Қазақстанда этномәдени білім берудің әдіснамалық-теориялық негіздері. Теоретико-методологические основы этнокультурного образования в Казахстане
Ключевые слова:
этнос, этномәдени білім беру, этникалық тәрбие, мемлекеттік тіл, көпмәдени білім беру, теоретикалық негіздері, әдіс нама. этнос, этнокультурное образование, этничес кое воспитание, государственный язык, поликультурное образова ние, теоретические основыАннотация
Мақалада қазақстандық қоғамда, отбасында, мектепте өскелең ұрпаққа этникалық тәрбие беру мәселелері қарастырылады, этномә дени білім берудің теориялықәдіснамалық негіздері ашылып көрсеті леді. Қазақстандық ғалымдар мен педагогтардың еңбектеріне сарап тамалық талдау жасалынған. Соның негізінде автор этнопедагогика, этнопсихология, этнос терминдеріне түсіндіру контексінде этномә дени білім берудің мәнін ашып, қазақ халқы мәдениетіндегі этнотәр бие мен қазақ тілінің маңыздылығын көтереді. В статье рассматриваются актуальные вопросы этнического вос питания подрастающего поколения в казахстанском обществе, семье, школе, раскрываются теоретикометодологические основы этно культурного образования. Проанализированы труды казахстанских ученых, педагогов. Автор раскрывает сущность этнокультурного об разования в контексте пояснения терминов «этнос», «этнопедагоги ка», «этнопсихология», поднимает важную роль казахского языка и этновоспитания в культуре казахского народа.Библиографические ссылки
1. Қазақстан Республикасында білім беру саласындағы Мемлекеттік саясат тұжырымдамасы. – Алматы, 1995.
2. Қалиев С. «Қазақ этнопедагогикасының тарихы (кеңестік дәуір 1920-1990). – Алматы.: Білім, 1999. – 160 б.
3. Ұзақбаева С., Қожахметова К. Жоғары мектеп студенттеріне этнопедагогикалық білім беру тұжырымдамасы. – Алматы: Өнер баспасы, 1998.
4. Кожахметова К.Ж. Казахская этнопедагогика: методология, теория, практика. – Алматы: Ғылым, 1998. – 317 с.
5. Есімов Ғ. Сана болмысы. – Алматы: Ғылым, 1994. – 123 б.
6. Қожахметова К.Ж. Мектептің ұлттық тәрбие жүйесі: теория және практика. – Алматы, 1999.
7. Қожахметова К.Ж. Қазақ этнопедагогикасы (әдіснамалық аспект). – Алматы, 1995. Алматы, 1999. – Алматы, 1995. 223б. 8 Ұзақбаева С.А. Халықтық педагогикадағы эстетикалық тәрбие: пед. ғыл. докт. ...дисс. автореф. – Ал маты, 1993. – 46 б.
8. Қазақстан Республикасының Президенті мен Қазақстан Республикасы Үкім актілер жинағы. – 2004. – № 2. – 5-6 бб.
9. Елікбаев Н. Ұлттық психология. – Алматы: Қазақ университеті, 1992.-96.
10. Оразбекова К.А. Жеке тұлға ұлттық тәрбиесінің ғылыми-педагогикалық негіздері».-Алматы, 2001.-423б.
11. Джанзакова Ш.И. Этнопедагогиканы жеке оқу пәні ретінде құрудың ғылыми негіздері: Пед. ғыл. докт. ...дис.авто-реф. – Қарағанды, 2007. – 48 б.
12. Мухтарова Ш.М. Этнокультурное образования будущих педагогов. – Караганда: Санат, 2008. – 418 с.
13. Дүйсембінова Р.Қ. Қазақ этнопедагогикасын мектептің оқу-тәрбие про цесіне ендірудің ғылыми-педагогикалық не-гіздері: Пед. ғыл. докт. ...дисс. автореф. – Алматы, 2001. – 46 б.
1. The conceptofthestatepolicyinthefield of educationintheRepublicofKazakhstan. – Almaty. – 1995.
2. The history of Kazakh ethnopedagogics (soviet era 1920-1990). – Almaty: Bilim –1999.160 p.
3. Uzakbaeva S., Kozhahmetova K. The conceptofthehighschoolstudentspedagogicaleducation. – Almaty: PublishingHouse Oner – 1998.
4. Kozhahmetova K. Zh. Kazakh ethnopedagogics:methodology, theory, practice. Almaty: Gilim – 1998.317 p.
5. Esimov G.The natureofconsciousness. Almaty: Gilim – 1994.123 p.
6. Kozhahmetova K. Zh. National schooleducationsystem: theoryandPractice. Almaty, 1999.
7. Kozhahmetova K. Zh. Kazakh ethnopedagogics (the methodologicalaspect). Almaty,1995. Almaty – 1999. Almaty – 1995. 223 p.
8. Uzakbaeva S.A. People’s aes the tice ducation pedagogy: abstract of the dissertation of the Doctorof Pedagogics Science. Almaty,1993. – 46p. A setoffocusedandactsofthePresidentoftheRepublicofKazakhstan. – 2004. – №2. – 5-6 pp
9. Elikbaev N.National psychology. Almaty: Kazakh University, 1992. – 96 p.
10. Orazbekova K.A. National education, researchand the basis of teachinganindividual. – Almaty, 2001. – 423 p.
11. Dzhanzakova SH. I. Ethnopedagogics is scientific basisforthecreationoftheindividualas an academic discipline: abstrac-tofthedissertationoftheDoctorof Pedagogics Science. Karagandy, 2007. – 48 p.
12. MuhtarovaSh. M. Ethnocultural training of the future teachers. Karagandy: Sanat, 2008. – 418 p.
13. Duisenbinova R.K. Kazakh ethnopedagogicsthe basics ofintroduction of school educational processresearchandteaching. abstractofthedissertationoftheDoctorof Pedagogics Science. Almaty, 2001. – 46 p.
2. Қалиев С. «Қазақ этнопедагогикасының тарихы (кеңестік дәуір 1920-1990). – Алматы.: Білім, 1999. – 160 б.
3. Ұзақбаева С., Қожахметова К. Жоғары мектеп студенттеріне этнопедагогикалық білім беру тұжырымдамасы. – Алматы: Өнер баспасы, 1998.
4. Кожахметова К.Ж. Казахская этнопедагогика: методология, теория, практика. – Алматы: Ғылым, 1998. – 317 с.
5. Есімов Ғ. Сана болмысы. – Алматы: Ғылым, 1994. – 123 б.
6. Қожахметова К.Ж. Мектептің ұлттық тәрбие жүйесі: теория және практика. – Алматы, 1999.
7. Қожахметова К.Ж. Қазақ этнопедагогикасы (әдіснамалық аспект). – Алматы, 1995. Алматы, 1999. – Алматы, 1995. 223б. 8 Ұзақбаева С.А. Халықтық педагогикадағы эстетикалық тәрбие: пед. ғыл. докт. ...дисс. автореф. – Ал маты, 1993. – 46 б.
8. Қазақстан Республикасының Президенті мен Қазақстан Республикасы Үкім актілер жинағы. – 2004. – № 2. – 5-6 бб.
9. Елікбаев Н. Ұлттық психология. – Алматы: Қазақ университеті, 1992.-96.
10. Оразбекова К.А. Жеке тұлға ұлттық тәрбиесінің ғылыми-педагогикалық негіздері».-Алматы, 2001.-423б.
11. Джанзакова Ш.И. Этнопедагогиканы жеке оқу пәні ретінде құрудың ғылыми негіздері: Пед. ғыл. докт. ...дис.авто-реф. – Қарағанды, 2007. – 48 б.
12. Мухтарова Ш.М. Этнокультурное образования будущих педагогов. – Караганда: Санат, 2008. – 418 с.
13. Дүйсембінова Р.Қ. Қазақ этнопедагогикасын мектептің оқу-тәрбие про цесіне ендірудің ғылыми-педагогикалық не-гіздері: Пед. ғыл. докт. ...дисс. автореф. – Алматы, 2001. – 46 б.
1. The conceptofthestatepolicyinthefield of educationintheRepublicofKazakhstan. – Almaty. – 1995.
2. The history of Kazakh ethnopedagogics (soviet era 1920-1990). – Almaty: Bilim –1999.160 p.
3. Uzakbaeva S., Kozhahmetova K. The conceptofthehighschoolstudentspedagogicaleducation. – Almaty: PublishingHouse Oner – 1998.
4. Kozhahmetova K. Zh. Kazakh ethnopedagogics:methodology, theory, practice. Almaty: Gilim – 1998.317 p.
5. Esimov G.The natureofconsciousness. Almaty: Gilim – 1994.123 p.
6. Kozhahmetova K. Zh. National schooleducationsystem: theoryandPractice. Almaty, 1999.
7. Kozhahmetova K. Zh. Kazakh ethnopedagogics (the methodologicalaspect). Almaty,1995. Almaty – 1999. Almaty – 1995. 223 p.
8. Uzakbaeva S.A. People’s aes the tice ducation pedagogy: abstract of the dissertation of the Doctorof Pedagogics Science. Almaty,1993. – 46p. A setoffocusedandactsofthePresidentoftheRepublicofKazakhstan. – 2004. – №2. – 5-6 pp
9. Elikbaev N.National psychology. Almaty: Kazakh University, 1992. – 96 p.
10. Orazbekova K.A. National education, researchand the basis of teachinganindividual. – Almaty, 2001. – 423 p.
11. Dzhanzakova SH. I. Ethnopedagogics is scientific basisforthecreationoftheindividualas an academic discipline: abstrac-tofthedissertationoftheDoctorof Pedagogics Science. Karagandy, 2007. – 48 p.
12. MuhtarovaSh. M. Ethnocultural training of the future teachers. Karagandy: Sanat, 2008. – 418 p.
13. Duisenbinova R.K. Kazakh ethnopedagogicsthe basics ofintroduction of school educational processresearchandteaching. abstractofthedissertationoftheDoctorof Pedagogics Science. Almaty, 2001. – 46 p.
Загрузки
Как цитировать
Abildina, S. K. (2015). Қазақстанда этномәдени білім берудің әдіснамалық-теориялық негіздері. Теоретико-методологические основы этнокультурного образования в Казахстане. Вестник КазНУ. Серия психологии и социологии, 53(2). извлечено от https://bulletin-psysoc.kaznu.kz/index.php/1-psy/article/view/225
Выпуск
Раздел
Социология