ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. Работа социального педагога по формированию культуры общения старшеклассников

Авторы

  • A. M. Kudaybergenova Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
  • G. G. Batayev Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті
        61 230

Ключевые слова:

жоғары сынып оқушылары, қарым-қатынас мәдениеті, әлеуметтік педагог. Старшеклассники, культуры общения, социальный педагог.

Аннотация

Аталмыш мақалада қарым-қатынас, қарым-қатынас түрлері және оның қоғамдағы маңыздылығы жайында айтылады. Сондай-ақ жоғары сынып оқушылары болып қай жас шамасындағы оқушылар саналатындығы, олардың қарым-қатынас ерекшеліктері және түрлері секілді мәліметтер келтірілді. Мақаламыздың негізгі мақсаты жоғары сынып оқушыларының қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру ерекшеліктері болғандықтан сол жайлы айтуды жөн санадық. Қарым-қатынас мәдениетін оқушылар бойында қалыптастыру деңгейін белгілейтін өлшемдер, жоғары сынып оқушыларында қарым-қатынас мәдениетін зерттеуге арналған әдіс-тәсілдердің басымдылығы, қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру барысында түзету жұмыстарын жүргізудің маңыздылығы, оқушылардың қарым-қатынас мәдениетін қалыптастырудың жолдары, сөз соңында қарым-қатынас мәдениетінің жоғары деңгейде болуы қатынасқа түсушілердің бірін-бірі тани алуы мен түсінуінің жоғары болу керектігіне мән берілді. В данной статье говорится о значительности общения, виды общения, а также разные разъяснение общений. Также дается информация об особенностях общения старшеклассников, и их виды общения. Главная цель нашего статьи – это показать особенность формировании культуры общения между старшиклассниками. Также важность дается на то что кретерии которые показывают уровень формирования культуры общения у учащихся, о важности способов которые дает исследовать культуры общения у старшиклассников, о значительности коррекционной работы в процессе формирования, пути формирования у учащихся, в заключении мы бы хотели сказать что высокий уровень культуры общения заключается в познание и в сознание партнеров.

Библиографические ссылки

1.Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы // Қазақстан мұғалімі. – 2007. – 27 шілде.
2.Қазақстан Республикасы әлеуметтік-мәдени дамуының тұжырымдамасы. – Алматы: Қазақстан, 1993. – 32 б.
3.Қазақ мәдениеті. Энциклопедиялық анықтамалық. «Аруна» баспасы. Алматы, 2005.
4.Мацумото Д. Психология и культура. СПб., 2002.
5.Калымбетова Э.К. Әлеуметтік психология: Оқу құралы. – Алматы: «Қазақ университеті», 2012 ж.
6.Сейталиев Б. Жалпы психология. Алматы.: «Білім» –2012
7.Столяренко Л.Д. Психология: учебник для вузов. – СПб.: Питер, 2010. – 592 с.
8.Түрікпен-Ұлы Ж., Мұздыбаева Б. Тәрбие психологиясы: оқу құралы. – Алматы: Зият-Пресс, 2008. – 144 б.
9.Шерьзданова Х.Т., Ермекбаева Л.К., Абеуова И.Ә., Алибаева Р.Н., Әмірбекова М.Ә. Қарым-қатынас психологиясы: оқулық. – Алматы, 2012.
10.Қазақстан мектебі. №4/2009 ж. 75, 76 б.
11.Қазақстан мектебі. №6/2014 ж 29 б.

1.The law of RK «On education», 2007 //htpp: wwwedu.gov.kz
2.Conception socio-cultural development of Republic of Kazakhstan. Almaty, 1993. -32 p.
3.Kazakh culture. Encyclopaedic reference book. Almaty, 2005.
4.Matsumoto Д. Psychology and culture
5.Kalymbetova E. Social psychology. Almaty, 2012.
6.Seytaliev B. General psychology. Almaty, 2012.
7.Stolyarenko L.D. Psychology: textbook for institutions of higher learning. -SPb.: 2010. -592 p.
8.Turkpenuly Gh. Muzdybaeva B. Psychology upbringing work. Almaty, 2008.
9.Sheryazdanova H.T., Ermekbaeva L.K., Abeuova I.A., Alibaeva R.N., Amirbekova M.A. Psychology is a commonunication: textbook. –Almaty, 2012.
10.School of Kazakhstan. №4/2009. 75, 76 p.
11.School of Kazakhstan. №6/2014. 29p.

Загрузки

Опубликован

2015-06-18

Как цитировать

Kudaybergenova, A. M., & Batayev, G. G. (2015). ЖОҒАРЫ СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. Работа социального педагога по формированию культуры общения старшеклассников. Вестник КазНУ. Серия психологии и социологии, 52(1). извлечено от https://bulletin-psysoc.kaznu.kz/index.php/1-psy/article/view/222