ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІ БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ЫНТАЛАНДЫРУ ӘДІСТЕРІ

Авторлар

  • M.N. Abdykalikova Қазақстан Республикасы Президентінің жанындағы Мемлекеттік басқару академиясы, Қазақстан, Астана https://orcid.org/0000-0003-4032-6956

DOI:

https://doi.org/10.26577/JPsS.2023.v87.i4.01
        789 600

Аннотация

Қызметкерлерді ынталандыру ‒ бұл экономиканың барлық салаларында, ұйымдарында және секторларында қолданылатын заманауи озық тәжірибе. Бұл зерттеудің негізгі мақсаты ‒ осы маңызды ұйымдастырушылық тұжырымдамаларды зерттеу арқылы қызметкерлердің мотивациясының ұйымға қалай әсер ететінін зерттеу. Мақалада қызметкерлердің жұмысының тиімділігі және оны бағалау көрсеткіштері талданады, әдебиеттерге шолу жасалады, содан кейін оларды бағалаудың мотивациялық стратегиялары мен әдістемесі егжей-тегжейлі сипатталады. Ғылыми жұмыстың жаңалығы ‒ адам ресурстарын басқарудың заманауи тәсіліне жүйелі талдау жүргізілді. Персоналды ынталандыру проблемаларының өзектілігі мен маңыздылығы адамның мотивациялық саласын қалыптастыру механизмін біле отырып, менеджерлер қызметкерлерге тиімді әсер ете алады, осылайша ұйымның Еңбек өнімділігі мен бәсекеге қабілеттілігін жақсартады. Зерттеу нәтижелердің сенімділігі мен басқа зерттеушілердің тұжырымдарымен сәйкестігін қамтамасыз ету үшін әртүрлі теориялық модельдерді қолданды. 

Нәтижелер мен қорытындылар: қызметкерлерді ынталандырудың тиімді тәсілдерін әзірлеу және жүзеге асыру үшін үш факторды ескеру қажет. Біріншіден, негізгі психологиялық қажеттіліктерді қолдауды талқылау, әрине, менеджерлерді олардың мұндай мүмкіндігі бар ма және бұл туралы қаншалықты Құзыретті екендігі туралы ойландырады. Екіншіден, басқару стиліне қатысты дағдылардан басқа, қосымша адам немесе материалдық ресурстар қажет болуы мүмкін. Егер ұйым жұмыс уақытын ұйымдастырмаса және мұндай тренингтерге бюджет бөлмесе, басшы өз қызметкерлерінің құзыреттілік қажеттілігін қанағаттандыра алмайды. Үшіншіден, кері байланыс тиімділікті басқарудың бір ғана элементі болып табылады және ұйымдар өзін-өзі анықтау теориясын өлшеу, бағалау және кері байланыс сияқты барлық тиімділікті басқару процестерімен және сыйақы жүйесімен жаһандық сәйкестендіруден пайда көретіні сөзсіз. Осылайша, алынған өлшемдер мен пайымдаулар кері байланыс кезінде менеджерлердің қажеттіліктерін қанағаттандыратыны сөзсіз.

Түйінді сөздер: қызметкерлердің жұмыс тиімділігі, өнімділік, мотивация, мотивация стратегиялары.

Жүктелулер

Как цитировать

Abdykalikova , M. . (2023). ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІ БАҒАЛАУ ЖӘНЕ ЫНТАЛАНДЫРУ ӘДІСТЕРІ. ҚазҰУ Хабаршысы. Психология және әлеуметтану сериясы, 87(4), 4–13. https://doi.org/10.26577/JPsS.2023.v87.i4.01