ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТАРДЫ КӘСІБИ ДАЙЫНДАУ. Профессиональная подготовка будущих психологов-педагогов в ВУЗах.

Авторлар

  • A. Zh. Ayaganovа Қорқыт ата атындағы Қызылорда мемлекеттік университеті
  • N. S. Zhubanazarova Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университет
        74 125

Кілттік сөздер:

кәсіби іс-әрекет, кәсіби құзыреттілік пен сауаттылық, педагог-психологтің кәсіби іс-әрекет бағыты, педагог-психолог қызметі. Профессиональная деятельность, профессиональная компетентность и грамотность, направление профессиональной деятельности педагога.

Аннотация

Қазіргі жағдайда қоғамда кәсіби іс-әрекеттің әртүрлі аймағында құзырлы мамандарға қажеттілік күн санап өсіп отыр. Отандық білім беру жүйесінде болып жатқан өзгерістер осы реформаларға, оны бағалауға қатысты біршама тартысты сұрақтарды қойды. Бүгінгі күні педагогтардың кәсіби құзыреттілігінің қалыптасуы мен дамуына ерекше мән беріліп отыр. Әсіресе, педагог-психологтар осы өзгерістерге дер кезінде әрекет ете ала ма, яғни, білім беру үдерісінің субъектісі ретінде өзінің позициясын дұрыс анықтап, өзгертіп, білім алушы тұлғасын мақсатқа бағытты дамыту үшін инновациялық іс-әрекетті енгізу мәселесі туындады. Жоғарыдағы айтылған мәселелерге орай, жаңа жағдайда педагог-психологтардың кәсіби тұлғалық қасиеттерін дамыту маңызды болып табылады. Педагог-психологтардың кәсіби дайындық сапасын жетілдіру мәселесі, олардың шығармашылық әлеуетін қалыптастыру, кәсіби міндеттерді шешу, өзін-өзі дамытуға және өзіндік білім алуға қажеттілікті анықтау арнайы зерттеуді талап етеді. В cтатье рассматриваются теоретические основы подготовки будущих педагог-психологов. Рассматривается направление подготовки педагог-психологов в Вузе. Анализируются особенности профессиональной деятельности педагог-психологов, как предоставляются виды услуг будущим педагогам-психологам. В данное время в различных регионах профессиональной деятельности растет потребность в компетентных специалистов. Происходящие изменения в национальных реформах системы образования. Это некоторые трудные вопросы. Чтобы измерить его в сегодняшние дни, уделяются особое внимание формированию и развитию профессиональной компетентности педагогов. В частности, педагоги и психологи на эти изменения, действуют в своевременной манере, то есть, определяют свою позицию как субъекта образовательного процесса, направленного на изменение личности проблемы учащихся для развития инновационной деятельности.

Библиографиялық сілтемелер

1.Успенский В. Б., Чернявская А. П. Введение в психолого-педагогическую деятельность. – М.: Владос. – 2004. – С. 176.
2.Кукушин В.С. Введение в педагогическую деятельность. – МарТ. – 2005. – С.255.
3.Пономаренко В.А. Психология духовности профессионала. – ИПАН РАН-М., 2004 – С.162.
4.Гессен С.И. http://www.twirpx.com/file/779791/
5.Голланд Д. http://azps.ru/tests/golland2.html
6.Педагог-психолог қызметін ұйымдастыруға арналған материалдар жинағы. Құрастырғандар: Чагай Р.П., Аяғанова А.Ж.,Асқаров С.Қ. – Қызылорда, 2013, ж-Б.200.

1.Uspensky V. B., Chernyavskaya A. P. Introduction to psychology and pedagogical activity. – M.: Vlados. – 2004. – Page 176.
2.Kukushin V. S. Introduction to pedagogical activity. – Mart. – 2005. – P. 255.
3.Ponomarenko of V.A. Psychology of spirituality of the professional. – IPAN RAN-M., 2004 P. 162.
4.Hesse S. I. http://www .twirpx.com/file/779791/
5.Golland D. http://azps.ru/tests/golland2.html
6.The collection of materials for the organization of activity of the teacher-psychologists. Originators: Chagay R.P., Ayaganova A.Zh., Ascarov K. – Kyzylorda, 2013, g-B.200.

Жүктелулер

Жарияланды

2015-06-19

Как цитировать

Ayaganovа A. Z., & Zhubanazarova, N. S. (2015). ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТАРДЫ КӘСІБИ ДАЙЫНДАУ. Профессиональная подготовка будущих психологов-педагогов в ВУЗах. ҚазҰУ Хабаршысы. Психология және әлеуметтану сериясы, 52(1). вилучено із https://bulletin-psysoc.kaznu.kz/index.php/1-psy/article/view/207