ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ КАПИТАЛДЫҢ ҚЫЗМЕТКЕРДІҢ ӨНІМДІЛІГІНЕ ӘСЕР ЕТУ ФАКТОРЫ

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.26577/JPsS.2024.v90.i3.01
        16 0

Аннотация

Ғылыми мақаланың мақсаты қызметкерлердің тиімділігінің бір факторы ретінде әсер ететін психологиялық капитал тұжырымдамасын бағалау және оны жалпы компения өнімділігіне ықпал ететін шешуші элемент ретінде қарастыру. Бұл мақала психологиялық капиталды қызметкерлердің қатысуын жақсарту үшін корпоративтік стратегияларға қалай біріктіруге болатынын зерттейді. Мақалада деректерді алу үшін ақпаратты жинау мен талдаудың келесі әдістері қолданылды: проблемалар мен қызметкерлердің психологиялық денсаулығын бағалау әдістеріне қатысты бар әдебиет көздерін талдау; персоналдың жұмысын бағалауға қатысты ғылыми мақалаларға кеңінен шолу жасау; мәліметтерді салыстырмалы талдау, синтездеу және интерпретациялау. Психологиялық капитал, оның ішінде өзіндік тиімділік, үміт, оптимизм және тұрақтылық сияқты құрамдастарын өнімділіктің маңызды алғышарты ретінде ғана емес, сонымен қатар жұмыс орнындағы психикалық денсаулықтың маңызды жаршысы ретінде қарастыруға болады. Зерттеудің нәтижелері ұйымдық деңгейде психологиялық капиталды дамытуға көңіл бөлудің оң көзқарас пен мінез-құлықтың дамуына ықпал ететінін көрсетеді, бұл өз кезегінде жұмыс берушілер мен қызметкерлер үшін «жеңіс-жеңіс» жағдайын жасайды.

Түйін сөздер: психологиялық капитал, қызметкерлердің психологиялық ресурстары, еңбек психологиясы, өнімділік, тиімділік.

Автордың биографиясы

М. Abdykalikova, М. Нарикбаев атындағы университет, Астана, Қазақстан

психология ғылымдарының кандидаты, қауымдастырылған профессор, М. Нарикбаев атындағы университет, Астана, Қазақстан, e-mail: m_abdykalikova@kazguu.kz

Жүктелулер

Как цитировать

Abdykalikova М. . (2024). ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ КАПИТАЛДЫҢ ҚЫЗМЕТКЕРДІҢ ӨНІМДІЛІГІНЕ ӘСЕР ЕТУ ФАКТОРЫ. ҚазҰУ Хабаршысы. Психология және әлеуметтану сериясы, 90(3), 4–17. https://doi.org/10.26577/JPsS.2024.v90.i3.01