О множественных реальностях образовательной стратегии молодежи. Жастардың кәсіби стратегияларының көптеген шынайылықтары туралы

Авторлар

  • M. K. Shnarbekova Казахский националь ный уни верситет им. аль-Фараби
  • G. S. Abdiraymova Казахский националь ный уни верситет им. аль-Фараби
        53 21

Кілттік сөздер:

образовательные стратегии, высшее образование, равные образовательные возможности, культурный капитал, стартовый образовательный капитал выпускника. біліми стратегиялар, жоғары білім, тең біліми мүмкіншіліктер, мәдени капитал.

Аннотация

В данной статье представлены некоторые результаты исследова-ния, проведенного авторами с ноября 2014 года по февраль 2015 года в г. Алматы на базе Центра социологических исследований и социального инжиниринга для определения образовательных и про-фессиональных стратеги казахстанской молодежи и детерминантов ее формирования. Был проведен опрос, в котором участвовалий 571 респондент. Для сравнения приведены результаты других социологических исследований. В процессе подготовки опроса была применена многоступенчатая выборка, где необходимыми критериями были социально-демографические характеристики (пол, возраст, на-циональность), регион и направление специальности. Аталмыш мақалада 2014 жылдың қараша айынан 2015 жылдың ақпан айларында жүргізілген социологиялық зерттеудің кейбір мәлі-меттері берілген. Зерттеу Социологиялық зерттеулер мен әлеуметтік инжиниринг орталығы негізінде қазақстандық жастардың біліми жә-не кәсіби стратегияларын айқындау мақсатында Алматы қаласында өткізілді. Сауалға барлығы 571 респондент қатысты. Сонымен қатар, салыстыру мақсатында Қазақстанның барлық аймағын қамтыған өз-ге де социологиялық зерттеулердің мәліметтері ұсынылған. Сауалды даярлау барысында көпсатылы іріктеу қолданылды, маңызды көр-сеткіштер ретінде әлеуметтік-демографиялық сипаттамалар (жыныс, жас, ұлт), елді мекен мен мамандық бағыты қарастырылды. Қазіргі заманғы қоғам мектепті бітіргеннен кейін жоғары білім алуға деген жалпы ұмтылыспен сипатталады. Бұл демократия көрсет-кіші ретінде айқындалады. Осы рас па? Барлық түлектер мектепті бі-тіргеннен кейін ЖОО-ға түсуі керек пе? Мақалада біз қоғаммен қабылданған, уақыт бойы өзгерген, өзге-ріп жатқан және болашақта өзгеретін тұжырымдаманы талдауға тал-пыныс жасаймыз. Бұл «тең біліми мүмкіншіліктер» тұжырымдамасы. Оның рөлі, мәні және маңызы қандай? Қазақстандық жастар жоғары білім маңыздылығын қалай бағалайды?

Библиографиялық сілтемелер

1. James S. Coleman and others. Equality of educational opportunity. U.S. government printing office Washington, 1966. – 749.
2. Adler, M. J. The Paideia proposal. New York: Macmillan. 1982, p.5
3. Carroll D. Wright. National Society for the Promotion of Industrial Education, 1908, p. 13
4. Конт О. Дух по зитивной философии // Западноевропейская социология XIX века. – М.: Феникс, 2003. – 256 с.
5. Аксакалова Г.А. Равенство образовательных возможностей как принцип формирования человеческого капитала в Казахстане. Дисс. канд. социол. наук. – Алматы, 2009. – 181 с.
6. Abiraiymova G., Jamanbalayeva Sh. and others. Professional choice and preferences of university graduates in the labor market in Kazakhstan/Proceedings of the 3rd Annual International Conference on Political Science, Sociology and International Relations, 2013. P. 159-163.
7. Калдыбаева Т.Ж. Детский сад и жизнь, социальные проблемы развития детских дошкольных учреждений в Казах-стане// Психология, социология, дефектология, – 2006. №7. С. 3-4
8. Абдирайымова Г.С. Социология молодежи: учебное пособие. – Алматы: ИД «Жибек жолы», 2008. – 280 с.
9. Abdiraiymova G., Duisenova S., Shayakhmetov S. Quality Assessment of Higher Education in Kazakhstan (Based on So-ciological Survey Results)/ Proceedings of the 5th World Conference on Educational Sciences, 2014. P. 4315 – 4321. ISSN 1563-0307 KazNU BulletinPsychology. and sociology series. №1 (52) 2015 321 О множественных реальностях образовательной стратегии молодежи
10. Herman G. Van De Werfhorst, Alice Sullivan, Sin Yi Cheung. Social Class, Ability and Choice of Subject in Secondary and Tertiary Education in Britain/ British Educational Research Journal. 2010. P. 41-62.
11. Смирнова Е.Э. Социология образования. СПб.: Интерсоцис, 2006, 192 с.

1. James S. Coleman and others. Equality of educational opportunity. U.S. government printing office Washington, 1966. – P. 749.
2. Adler M. J. The Paideia proposal. New York: Macmillan. 1982, P.5
3. Carroll D. Wright. National Society for the Promotion of Industrial Education, 1908, P. 13
4. Auguste Comte. The spirit of positive philosophy // 19th Century Western European sociology. Moscow. Publishing House:Феникс, 2003. – p. 256
5. Aksakalova G. Equal educational opportunities as principle of formation human capital in Kazakhstan. Dissertation of assistant professor. Almaty, 2009. – P. 181
6. Abiraiymova G., Jamanbalayeva Sh. and others. Professional choice and preferences of university graduates in the labor market in Kazakhstan/Proceedings of the 3rd Annual International Conference on Political Science, Sociology and International Relations, 2013. P. 159-163.
7. Kaldybaeva T.J. Kindergarten and life, social problems of pre-school institutions in Kazakhstan // Psychology, Sociology,
pathologist, – 2006. №7. С. 3-4
8. Abiraiymova G. Sociology of youth: textbook. – Almaty: Publishing House «Жибек жолы », 2008. – P. 280
9. Abdiraiymova G., Duisenova S., Shayakhmetov S. Quality Assessment of Higher Education in Kazakhstan (Based on Sociological
Survey Results)/ Proceedings of the 5th World Conference on Educational Sciences, 2014. P. 4315 – 4321.
10. Herman G. Van De Werfhorst, Alice Sullivan, Sin Yi Cheung. Social Class, Ability and Choice of Subject in Secondary and
Tertiary Education in Britain/ British Educational Research Journal. 2010. – P. 41-62.
11. Smirnova E. Sociology of education. Publishing House: Интерсоцис, 2006, P.192

Жүктелулер

Жарияланды

2015-06-19

Как цитировать

Shnarbekova, M. K., & Abdiraymova, G. S. (2015). О множественных реальностях образовательной стратегии молодежи. Жастардың кәсіби стратегияларының көптеген шынайылықтары туралы. ҚазҰУ Хабаршысы. Психология және әлеуметтану сериясы, 52(1). вилучено із https://bulletin-psysoc.kaznu.kz/index.php/1-psy/article/view/192