Музыкалық терапияның тәрбиелік мәні және оның қызметі. Роль музыкотерапии в воспитании и его функции

Авторлар

  • A. B. Zhusipbayeva Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Қазақстан Республикасы, Алматы қ.
  • A. B. Mukasheva Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Қазақстан Республикасы, Алматы қ.
        80 75

Кілттік сөздер:

музыкалық терапия, музыканың қызметі, музыка­ лық терапияның тәрбиелік мәні, классикалық музыка.музыкотерапия, роль музыкотерапии в воспитании, функции музыкотерапии, классическая музыка.

Аннотация

Мақалада музыкалық терапияның тәрбиелік мәні және оның қыз­ меті қарастырылған. Сонымен қатар, музыкалық терапияның адам­ ның психикалық және эмоционалдық жағдайына әсері және адамның іс­әрекетіне музыкалық терапевтік ықпалының негізгі факторлары беріледі. Сондай­ақ музыкалық терапияны тыныштандыру және тәр­ бие үдерісінде қолдану үшін бірқатар ұсыныстар жасалынады. В данной статье анализируется роль музыкотерапии в воспитании и его функции, также расcматривается его влияние на эмоциональное и психическое состояние человека, представлены основные факторы музыкально­терапевтического воздействия на поведение человека. В статье даются рекомендации по использованию музыкотерапии для расслабления организма и в воспитательном процессе.

Библиографиялық сілтемелер

1 Киселова М.В. Арт-терапия в практической психологии и социольной работе – СПб.: Речь, 2007. –336 с.
2 Бапаева Г. Музыкалық терапияның адам психикасына жағымды әсерлері. «Жантану мәселелері». – №4 (20). – 2012.
3 Ченемисова Л. Музыка адамның жан арқауы. – «Жантану мәселелері». – №5. – 2013. – 13 б.
4 Халабузарь П., Попов В., Добровольская Н. Методика музыкального воспитания. – М.: Музыка, 1990.
5 http://apreleva.com/musictherapy
6 Семенова А. Исцеление словом. – СПб.: ИД «Невский поспект», 1998. – 205 с.
7 Мелдебекова У.И. Бастауыш сынып оқушыларына музыка арқылы эстетикалық тәрбие беру: дис. пед. ғыл. канд. – Түркістан, 2008. – 32 б.
8 Рысбекова Р.М. – Қазақ халық музыкасы арқылы бастауыш сынып оқушыларына патриоттық тәрбие беру. – Алматы, 2007. – 30 б.
9 Декер Фойгт Г.Г. Введение в музыкотерапию – СПб.:Питер, 2003. – 60 с.
10 Мирманов Н.Б. Му зыкалық терапия арқылы студенттердің шығармашылық ойлауын дамыту: дис. авт. – 5-6 б.



1 Kiselova M. V. Art therapy in practical psychology and social work – St. Petersburg «Speech», 2007.-336.
2 Bapayeva of G.Positive influence of music therapy for mentality. – «Issues of psychology».№4 (20),2012
3 Chenemisova L. Music as spiritual basis of human . – « Issues of psychology « No. 5,2013. 13b.
4 Halabuzar P., Popov V., Dobrovolsky N. Technique of musical education, M.: – «Music», 1990 of St. «Musical art – an educational tool of children».
5 http://apreleva.com/musictherapy
6 Semenova A. Healing by the word. – SPb.: IDES «Nebsky Prospect», 1998. – 205
7 Meldebekova U.I. Giving esthetic education to pupils of primary school . – diss. –Turkistan, 2008. – 32p.
8 Rysbekov R. M. Giving patriotic education to pupils of primary school by Kazakh traditional music. – Almaty, 2007 – 30p.
9 Dekker Foygt’s G.G. Introduction to music therapy/SPb a.: Piter, 2003 – 60
10 Mirmanov N.B. Developing creative thinking of students by music therapy – diss.-5-6p.

Жүктелулер

Как цитировать

Zhusipbayeva, A. B., & Mukasheva, A. B. (2015). Музыкалық терапияның тәрбиелік мәні және оның қызметі. Роль музыкотерапии в воспитании и его функции. ҚазҰУ Хабаршысы. Психология және әлеуметтану сериясы, 53(2). вилучено із https://bulletin-psysoc.kaznu.kz/index.php/1-psy/article/view/185