ӘЛЕУМЕТТІК МЕДИАДАҒЫ ӘЛЕУМЕТТІК ЖҰМЫС ТӘЖІРИБЕСІ: ЭТИКАЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕР

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.26577/jpcp.2022.v82.i4.07
        89 90

Аннотация

Электрондық әлеуметтік жұмыс (e-social work) - бұл әлеуметтік жұмыстың жаңа алаңы. Әлеуметтік медиа әлеуметтік қызметкерлерге қызмет көрсетудің дәстүрлі форматынан асып түсуге мүмкіндік береді, бұл халықтың кең ауқымын қамтуға және олардың қол жетімділігін арттыруға мүмкіндік береді. Алайда, әлеуметтік медиа арқылы әлеуметтік қызмет көрсетудің этикалық мәселелерді тудыратын көптеген ерекшеліктері бар. Зерттеудің мақсаты әлеуметтік желілер арқылы әлеуметтік жұмыс кезінде этикалық мәселелерді анықтау және талдау болып табылады. Осы зерттеу аясында әлеуметтік медиа тәжірибешілері, әлеуметтік медиа арқылы қызмет көрсететін қызметкерлер және әлеуметтік медиа арқылы әлеуметтік қызмет алу тәжірибесі бар адамдармен сұхбат жүргізудің екі нақты жағдайы қолданылады. Мақалада әлеуметтік медиа арқылы көмек көрсету кезінде әлеуметтік қызметкерлердің кездесетін этикалық мәселелері қарастырылады. Осы зерттеу барысында әлеуметтік медиа арқылы қызмет көрсету ерекшеліктеріне байланысты бірқатар этикалық мәселелер анықталды. Анықталған мәселелерді шешу және Клиент пен әлеуметтік қызметкер үшін қауіптерді азайту үшін ұсыныстар ұсынылды. Мақалада әлеуметтік медиа арқылы қызмет көрсету кезінде этикалық нормаларды сақтау дағдылары мен құзыреттерін игеру қажеттілігі баса айтылған. Зерттеу мақсатына жету үшін case-study және терең сұхбат сияқты сапалы зерттеу әдістері қолданылды. Бұл зерттеудің нәтижелерін әлеуметтік жұмыста теориялық және эмпирикалық зерттеулерді одан әрі дамыту үшін, сондай-ақ әлеуметтік қызметтер, әлеуметтік қызметкерлер өз қызметін жақсарту үшін қолдана алады

Түйін сөздер: әлеуметтік медиа, case-study, этикалық мәселелер, өмірлік қиын жағдай, ақпараттандыру, электрондық әлеуметтік жұмыс

Жүктелулер

Жарияланды

2023-01-11

Как цитировать

Zlavdinova, Y. T. (2023). ӘЛЕУМЕТТІК МЕДИАДАҒЫ ӘЛЕУМЕТТІК ЖҰМЫС ТӘЖІРИБЕСІ: ЭТИКАЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕР. ҚазҰУ Хабаршысы. Психология және әлеуметтану сериясы, 83(4), 71–80. https://doi.org/10.26577/jpcp.2022.v82.i4.07