Перейти к основному контенту Перейти к главному меню навигации Перейти к нижнему колонтитулу сайта
  • Текущий выпуск
  • Архивы
  • Объявления
  • О нас
    • О журнале
    • Отправленные материалы
    • Редакция
    • Контакты
Найти
  • Регистрация
  • Вход
  1. Главная /
  2. Архивы
  • 2025

  • Том 92 № 1 (2025)
  • 2024

  • Том 88 № 1 (2024)
  • Том 89 № 2 (2024)
  • Том 90 № 3 (2024)
  • Том 91 № 4 (2024)
  • 2023

  • Том 84 № 1 (2023)
  • Том 85 № 2 (2023)
  • Том 86 № 3 (2023)
  • Том 87 № 4 (2023)
  • 2022

  • Том 80 № 1 (2022)
  • Том 81 № 2 (2022)
  • Том 82 № 3 (2022)
  • Том 83 № 4 (2022)
  • 2021

  • Том 76 № 1 (2021)
  • Том 77 № 2 (2021)
  • Том 78 № 3 (2021)
  • Том 79 № 4 (2021)
  • 2020

  • Том 72 № 1 (2020)
  • Том 73 № 2 (2020)
  • Том 74 № 3 (2020)
  • Том 75 № 4 (2020)
  • 2019

  • Том 68 № 1 (2019)
  • Том 69 № 2 (2019)
  • Том 70 № 3 (2019)
  • Том 71 № 4 (2019)
1-25 из 58 Далее

Язык

  • English
  • Қазақша
  • Русский

Информация

  • Для читателей
  • Для авторов
  • Для библиотек

Быстрые ссылки


  • Политика журнала
  • Публикационная этика
  • Разработано

    Open Journal Systems

    Отправить материал

    Отправить материал
    Самые читаемые
    • Болон процесінің Қaзaқстaндaғы жоғaры білім беру жүйесіне енуі
      328
    • Аутизм синдромды балалармен жұмыс жасаудың ерекшеліктері
      295
    • Эмоционалды интеллект пен әлеуметтік қызметкердің кәсіби үйлесімділігі арасындағы байланысты талдау
      216
    • Жaсөспірімдік ортадағы буллинг – әлеуметтік-психологиялық мәселе ретінде
      176
    • Цифрлық дәуірдегі жастардың тұтынушылық мінез-құлқының заманауи трендтері
      171

    Creative Commons License
    This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.

    Copyright © 2022| Psychology & Sociology. Designed by al-Farabi Kazakh National University www.kaznu.kz

    Аl-Farabi ave., 71/19 Almaty, A15E3C7 KAZAKHSTAN

    Больше информации об этой издательской системе, платформе и рабочем процессе от OJS/PKP.