СТУДЕНТТЕРДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ БІЛІМ МЕН ДАҒДЫЛАРДЫ ИГЕРУІ ЖƏНЕ ТАНЫМДЫҚ ІС-ƏРЕКЕТ

Authors

  • M. Kh. Bapaeva
        40 32

Abstract

Қазіргі білім беру үрдісінің негізгі міндеті – тұлғаның танымдық жəне интеллектілік əрекеттерінің, бəсекеге қабілетті шығармашылығын жəне теориялық білімдерін тəжірибеде ұштастыруын тиімді əдістер арқылы жетілдіруді көздейді. Оқу іс-əрекетінің нəтижесі дайын өнімді алуда емес, болашақта қайсібір өнімді алуға мүмкіндік беретін тəсілдер мен білімдерді меңгеруге бағытталады. Демек, жоғары мектептің басты міндеті студентті кəсіби маман дайындаумен анықталады.

References

1. Давыдов В.В. Философские психологические проблемы развития образования. М.: Педагогика, 1981. – 176 с.
2. Леонтьев А.Н. Деятельность, сознание, личность. М.: Политиздат, 1975. – 304 с.
3. Гальперин ПЯ. Развитие исследовании по формированию умственных действии. Том 1. - М., 1959. - 469 с.
4. Талызина Н.Ф. Управление процессами усвоения знании. М.: Издательство МГУ, 1975. – 344 c.
5. Психология: Учеб.для гуманитарных вузов. Спб.: Питер, 2001. 556 с.

Downloads

How to Cite

Bapaeva, M. K. (2010). СТУДЕНТТЕРДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ БІЛІМ МЕН ДАҒДЫЛАРДЫ ИГЕРУІ ЖƏНЕ ТАНЫМДЫҚ ІС-ƏРЕКЕТ. The Journal of Psychology &Amp; Sociology, 34(3). Retrieved from https://bulletin-psysoc.kaznu.kz/index.php/1-psy/article/view/450