ТҰЛҒАЛЫҚ ДАМУЫНДАҒЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚАРЫМ-ҚАТЫНАСТЫҢ РӨЛІ
Аннотация
Тұлғаның дамуына А.А. Бодалевтің пікірінше, заттық іс-əрекет жəне қарым-қатынас бірлесе
əсер етеді. Бірақ дəстүрлі педагог оқушылардың білімдік даярлығына шоғырланған. А.А. Бодалев-
тің пікірінше, қарым-қатынас «қатынастардың күрделі шиеленуі», яғни субъект аралық қатынас
педагогикалық үдеріс барысында толық бағаланбады. Бұл оқыту жəне тəрбиелеудің нəтижелілігінің төмендеуіне əкелді. Тұлғааралық өзара қатынас жүйесі педагогикалық мəнді болып саналмады. Педагогикалық қарым-қатынастың тұтастай үдерісінде коммуникативтілік аспектіні бөліп көрсету шартты болып табылады.
Библиографиялық сілтемелер
2. Давыдов В.В. Проблемы развивающего обучения:опыт теоретического и экспериментального психологиче-
ского исследования. – М.: Прогресс, 1986. – 322 с.
3. Агеев В.С. Межгрупповое взаимодействие и внутригрупповые социально – психологические процессы.
// Вестник МГУ. Сер.14. – Психология. – 1983. – Т.2. –С.33-40.
4. Луначарский А.В. О воспитании и образовании. –М.: Наука, 1976. – 460 с.
5. Крупская Н.К. – Пед. Соч.- М.: Просвещение, 1957. – 460 с.
6. Шацкий С.Т. Избр.пед.произведения. - М.:Прогресс, 1961. – 326 с.
7. Немов Р.С. Психология образования. М.: Владос, 2000. – 606 с.
8. Шерьязданова Х.Т. Психологические основы профессиональной подготовки педагогов дошкольного
оброзавания. Дис. ...д-ра психол. н. – М., 1999. – 307 с.
9. Ерментаева А.Р. Студенттерді психологиялық дайындаудың негіздері. – Өскемен: ШҚМУ баспасы, 2007. – 404 б.
10. Əмірова Б.Ə. Мектеп жасындағылар мен студенттердің оқу үрдісінде ұлттық сана сезімдерін
қалыптастыру // Павлодар мемлекеттік педагогикалық институтының ғылыми, ақпаратты талдамалы журналы
«Қазақстан педагогикалық хабаршысы». – № 1. – 2010. –251 б.