Діннің әлеуметтік мәні. Э. Дюркгейм «діни өмірдің қарапайым формалары»
Кілттік сөздер:
тотем, ритуал, культ, деноминация, кальвинизм.Аннотация
Мақалада діннің қоғам дамуында алатын орны, атқаратын міндеттері мен қызметтері әлеуметтік-мәдени институт ретінде түсіндіріледі. Дін және әлеуметтік құрылым. Э.Дюркгеймнің дін турасындағы теориясы. Зерттеу нысаны: қазіргі кездегі Қазақстандағы сенушілер. Зерттеу пәні бұл адамдар үшін дін дегеніміз не? Әлеуметтік деңгейде оның мәні неде? Діннің пайда болу тарихы. Зерттеу мақсаты: бұл сұрақтарға жауап беріп қана қоймай, олардың санасы мен сезімінде діни іс-әрекеттегі моральдық тірек пен сенімділікті қалыптастыру. Зерттеудің болжамы – Қазақстан бастамашылдығы бойынша Азиядағы өзара ықпалдастық және сенім шаралары жөніндегі кеңестің құрылуы азиялық континентте қауіпсіздік пен ынтымақтастықтың көпжақты тамаша құралына айналды. Бұл дегеніңіз мемлекетіміздің тұрақтылығын, бейбітшілігін сақтап қалуда біздің мүмкіншілігіміздің көп екендігін көрсетеді. Қай жағынан алып қарасақ та бірлігін сақтауда діннің өзектілігі маңызды. Олай болса, алдағы уақытта дін мәселелері өз алдына шешімін тауып, әлемдік дағдарыс, төңкеріс, ашаршылық сияқты көптеген зұлматтарды басынан кешіріп, бейбітшілік пен амандықта жасап келе жатқан еліміз бұл сынақтан да сүрінбей өтеді деген үмітіміз бар.
Библиографиялық сілтемелер
2. Ғабитов Т., Құлсариева А., Әлімжанова Ә. «Мәдени-философиялық энциклопедия». – Алматы, 2007.
3. Айталы А. «Дін дүние діңгегі». «Жас қазақ үні». – № 17 (338) 29.04. – 2008. – 3-4 бет.
4. «Социально-гуманитарные». – №3, 2011. – 4-5 бет.
1. Rys YU.I.*, Stepanov V.E. «Sotsiologia». – Moskva 2005 g. – 345-350 bet.
2. Gabitov T., Kulsarieva A., Alimjanovа A. «Madeni-filosofialyk entsiklopedia». – Almaty, 2007.
3. Aitaly A. «Din dunie dingegi». «Zhas kazak uni». – №17 (338) 29.04. – 2008. 3-4 bet.
4. «Sotsialno-gumanitarnye». – №3, 2011. – 4-5 bet.