Банктер мысалында бірігу кезеңінде қызметкерлердің қанағаттану деңгейін зерттеу

Авторлар

DOI:

https://doi.org/10.26577/JPsS.2022.v81.i2.08
        111 214

Аннотация

Бүгінгі таңда компаниялардың өткір мәселелерінің бірі-ұжымдағы әр түрлі күрделілік жағдайында өндірістік мүмкіндіктердің, тиімділік пен еңбек уәждемесінің жоғарылауын зерттеу мәселесі. Бұл мақалада авторлар басқа қызметкерлер ұйымының жаңа бейімделу жағдайларына психологиялық «тәуелділік» процесін қарастырады, олар жағдайларға байланысты бірігуге мәжбүр болды. Ұйымның жаңа экономикалық жағдайдағы және қазіргі тенденциялардағы саясатының қайта ұйымдастырылуына және өзгеруіне байланысты қанағаттану деңгейін зерттеу және оның қосымша «жаңа» қызметкерлердің жұмысымен байланысы авторларға өте қызықты нәтижелер берді. Авторлар болашақта компаниялар мен ұйымдарға және олардың қызметкерлеріне жаңа деңгейге көтеріліп, еңбек және бизнес нарығында тиімді болуға көмектеседі деп болжайды. Зерттеудің мақсаты ұйымдық сәттерден қол үзбей үздіксіз жұмыс процесі жағдайында банк қызметкерлерінің жұмысына қанағаттанудың өзін-өзі қабылдауына әсер ету және зерттеу рәсімі болды. Бұл мақалада авторлар диагностикалық зерттеулер жүргізді (қызметкерлердің еңбек жағдайлары мен әлеуметтік-психологиялық климатқа қанағаттану дәрежесі), атап айтқанда, А Банкі мен Б Банкінің байланыс орталықтары қызметкерлерінің қанағаттану деңгейін анықтауды қамтитын компоненттер, сол кездегі қолданыстағы ұйымдастырушылық жағдайлардың Салы- стырмалы кестесі келтірілген және қолда бар материалдық және материалдық жағдайларды ескере отырып, қызметкерлердің қанағаттану деңгейін арттыру принциптері анықталған. адами ресурстар.

Осы зерттеудің нәтижесі банк қызметкерлерінің өндірістік жағдайлары мен әлеуметтік-психологиялық ахуалын оңтайландыру бағдарламасы болды. Зерттеудің құндылығы қызметкерлердің қанағаттану деңгейін өлшеу және оны арттырудың жолдарын іздеу үшін екі банктік ұйымның бірігу жағдайын қолданудың бірегейлігінде жатыр. Жоспарлау процесіне кел- ген қызметкерлерді біріктіру мен оқытуды қоса алғанда, мамандар қызметкерлерді компанияның жаңа жағдайларына оның кәсіби қызметінің корпоративтік мәдениетімен қолайлы біріктірудің оңтайлы моделін құра алады, осылайша кадрлардың тұрақтамау деңгейін төмендетіп, тепе- теңдікті бұзбай, ұжымдағы психологиялық климатты арттыра алады. Зерттеудің жаңалығы қазақстандық банктерде қызметкерлердің бірігу кезеңінде олардың қанағаттану деңгейін зер- делеу бойынша эмпирикалық эксперименттердің аз саны болды.

Түйін сөздер: банк қызметкерлері, қанағаттану, бірігу, психологиялық климат, бейімделу шарттары.

Жүктелулер

Как цитировать

Sadvakasova, Z. M., Khon, A. A., & Zhantekeev, S. K. (2022). Банктер мысалында бірігу кезеңінде қызметкерлердің қанағаттану деңгейін зерттеу. ҚазҰУ Хабаршысы. Психология және әлеуметтану сериясы, 81(2), 69–80. https://doi.org/10.26577/JPsS.2022.v81.i2.08