Қазіргі қырғыз қоғамындағы тұлғалық және әлеуметтік сәйкестілікті өзін-өзі тануды психологиялық талдау

Авторлар

  • Myrzabek Kamchybek uulu Ж. Баласұғын атындағы Қырғыз ұлттық университеті, Қырғызстан, Бішкек қ. http://orcid.org/0000-0002-8770-6692

DOI:

https://doi.org/10.26577/JPsS.2022.v81.i2.05
        82 67

Аннотация

Ғылым дамуының қазіргі кезеңі қоғамдық қарым-қатынастарға араласуға және осы қатынастар жүйесінде өз орнын табуға көмектесетін маңызды тұлғалық тәрбие ретінде айқындалатын өзін-өзі түсінуді қалыптастыру мәселесіне зерттеушілік қызығушылықтың арту- ымен сипатталады. қарым-қатынастар. Бұл мақалада мәдени және отбасылық әлеуметтендіруді зерттеу нәтижелері берілген. Зерттеудің мақсаты өзін-өзі түсіну процесін ашу үшін маңызды бо- лып табылатын мәдени-отбасылық әлеуметтенудің аспектісі мен уақыт аспектісін зерттеу болды. Зерттеу қалыптасуы мен әлеуметтенуі кеңестік кезеңде өткен және сол кездегі КСРО құрамында болған Қырғыз Республикасында ұзақ уақыт өмір сүрген аға буын өкілдері арасында жүргізілді. Сауалнамаға қатысқандардың екінші таңдауы Кеңес Одағы ыдырап, Қырғызстан тәуелсіздік алғаннан кейін дүниеге келген жас ұрпақ өкілдері болды. Әртүрлі өмірлік тәжірибелері бар әртүрлі жас топтарын қосу қырғыздардың мәдени және отбасылық әлеуметтенуіне өзін-өзі түсінудің әсерін зерттеуге мүмкіндік берді. Зерттеу 2019 жылдың қаңтар-шілде айларында Қырғызстанның ауылдарында, Бишкек, Нарын қалаларында жүргізілді. Зерттеуге барлығы 17 мен 81 жас аралығындағы титулды этностың 315 өкілі қатысты. Алынған зерттеулердің нәтижелерін талдау және жүйелеу Қырғызстанның титулды этникалық тобының тұлғалық және әлеуметтік сәйкестілігі өзін-өзі түсінудің құрылымдық моделін жасауға мүмкіндік берді.

Түйін сөздер: өзін-өзі тану, өзіндік ізденіс, өзін-өзі дамыту, тұлға, әлеуметтену, сәйкестілік.

Жүктелулер

Как цитировать

Kamchybek uulu, M. (2022). Қазіргі қырғыз қоғамындағы тұлғалық және әлеуметтік сәйкестілікті өзін-өзі тануды психологиялық талдау. ҚазҰУ Хабаршысы. Психология және әлеуметтану сериясы, 81(2), 43–48. https://doi.org/10.26577/JPsS.2022.v81.i2.05