Оқытушылардың жұмыс және жеке өмірінің теңгерімі (зерттеу нәтижелері бойынша)
DOI:
https://doi.org/10.26577/JPsS.2022.v80.i1.14Аннотация
Мақала жұмыс пен жеке өмірдің тепе -теңдігін талдауға, сондай -ақ жұмыс пен жеке өмір арасындағы тепе -теңдік пен жанжалдың қалыптасуына әсер ететін факторларды анықтауға, соның ішінде әсер ету детирминанттары мен теріс және жағымды салдарларының модельдерін жіктеуге арналған. Мақалада әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-нің әлеуметтік зерттеулер және әлеуметтанулық инжиниринг орталығының 2021 жылдың көктемінде әл-Фараби атындағы ҚазҰУ оқытушыларының арасында жүргізген сандық зерттеу нәтижелері көрсетілген. Зерттеудің мақсаты қашықтықтан оқытуға көшу кезеңіндегі жұмыс пен жеке өмірдің тепе-теңдігін түсіну және зерттеу, оқытушылардың тиімділігі мен өнімділігін арттырудың жаңа бағыттарының бірі және олардың қанағаттануы, сонымен қатар дәстүрлі де, қашықтықтан да жұмыс пен жеке өмір арасындағы тепе-теңдікті жақсарту стратегияларын талдау. Авторлар қашықтықтан жұмыс істеу оқытушының физикалық әл-ауқатына теріс әсер еткеніне қарамастан, жұмыс пен жеке өмір арасында тепе-теңдік, өмір салаларын өзгертуге жақсы әсері бар, бірақ көбінесе оларға тиісті назар аудару мүмкін емес деп тұжырымдайды. Оқытушы орындайтын функциялардың саны жұмыс пен жеке өмірдің арақатынасына, атап айтқанда жұмыс пен жеке өмір арасындағы тепе- теңдікке немесе қақтығысқа әсер етеді. Өз кезегінде, қашықтықтан жұмыс істеу оқытушының әдеттегі дәстүрлі жұмысын өзгертеді, оның күнделікті өміріне жұмыс ортасының сандық этикеттің бұзылуын енгізеді.
Жұмыс пен жеке өмір арасындағы тепе-теңдікті табудың маңызды факторы-бұл жұмыс уақытын ұйымдастыру механизмінің өзі емес, керісінше жұмысшылардың өз жұмысының тиімділігіне және бүкіл процестің өнімділігіне үлкен әсер ететін механизмді таңдау мүмкіндігі.
Түйін сөздер: жұмыс пен жеке өмір арасындағы тепе -теңдік, оқытушылар, онлайн жұмыс, теңгерімсіздік, тиімділік.