Қашықтықтан оқытудың нұсқаулық дизайны: заманауи әдебиетке шолу
DOI:
https://doi.org/10.26577/JPsS.2021.v76.i1.05Аннотация
Ковид-19 пандемиясы адамдық білім туралы ойларын толығынан шығарды. Соңғы оқу жылында барлық оқу орындары қашықтықтан оқытуға көшуге мәжбүр болды. Университеттердегі білім беру бағдарламалары күтпеген жағдайларға қарамастан студенттердің қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін тиімді оқу-әдістемелік бағдарламаларын қажет етеді. Жаңа білімге тез арада көшу шин оқушылярық қажеттіліктеріне сүйене келетин тусініктер мен адистер қажет. Сондықтан кейбір зерттеушілер бүл мселені олайн оқытудың тиімді оқу бағдарламасын құру мақсатында зерттей бастайды. Бұл мақала электронды оқитудың жаңа таралған түсінігі, оқуы- әдістемелік жоғарыдағы салауаттағы зерттеулерді талдауға бағытталған. Мақсатқа жету ұшын әртүрлі теориялар мен моделдер карантині туралы карантин кездерінде таланды. Тағы да бұл мақалада нұсқаулық дизайнын анықтау тәсілдері қарастырылған. Біздің талдауымыз бойынша зертеу барысында авторлардың көпшілікті электронды оқуы студенттерден жедел және ұқтылы кери байланысты талап етеди деп санады. Сонымен қатар, сабақтардан басқа қажетті өзгерістердің бірі тақырып пен материалды кішірек бөліктерге бөлу екендігі анықталды. Мұндай бөлу студенттік ақпаратты тимди кабылдауга көмектеседи. Кейбiр зерттеушiлер студенттерге үз қарғанда білім алу қажет, бұл түсiнудi жақсартады деп ойлайды.
Түйін сөздер: COVID-19, оқыту дизайны, пандемия, электронды оқыту, қашықтан оқу, онлайн білім беру.