Қазақстан Республикасы мен Ұлыбританиядағы азаматтық тәрбие мазмұнының ерекшеліктері. Особенности содержания гражданского воспитания в РК и Великобритании.

Authors

  • A. M. Kogabayeva Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті, Қазақстан Республикасы, Алматы қ.
  • D. E. Atyhanova Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті, Қазақстан Республикасы, Алматы қ.

Keywords:

Азаматтық білім беру, азаматтық қоғам, білім беру, Қазақстан Республикасы, Ұлыбритания. гражданское воспитание, гражданское общество, образование, воспитание, Республика Казахстан, Великобритания.

Abstract

Бұл мақалада Қазақстан Республикасы мен Ұлыбритания елдерін­дегі азаматтық тәрбие мазмұнының ерекшеліктері салыстырмалы түрде қарастырылады. Азаматтылық адамның сендіруінің, ойының, сезімінің және әрекетінің тамыры. Азаматтық тәрбие – бұл қоғамның әрбір мүшесіне қажетті азаматтық сапаны қалыптастырудағы тәрбие жүйесі. Мәселен, саяси, құқықтық, сонымен бірге патриоттық және ұлтаралық және мәдениет аралық қарым­қатынас мәдениеті. Саяси, азаматтық, патриоттық және құқықтық тәрбие бір-бірімен тығыз өзара байланысты тәрбие салалары. «Азаматтық тәрбие» ұғымы педагогикалық әдебиеттерде «азаматты тәрбиелеу» ұғымымен ауыс­тырыла қарастырылған. В этой статье будут рассмотрены различия содержания граж­данского воспитания в Великобритании и РК. Гражданство является ос­новой человеческой цивилизации, мысли, чувства и действия. Граж­данское воспитание – это система воспитания, необходимая для каж­дого члена гражданского общества в формировании качественного гражданского образования. Например, политической, правовой, а также патриотической культуры, а также культуры общения и коммуникации на международном и межкультурном уровне. Поли­тическое, гражданское, патриотическое и правовое воспитание – тесно взаимосвязанные между собой образовательные секторы. Понятие «гражданское воспитание» заменяется понятием «вос­питание граж­данина» в педагогической литературе.

References

1. Кочеткова С. В. Программа создания системы военно-патриотического воспитания // Детство. – 2008. – № 3-4.
2. Әбенбаев С.Ш., Барақбаева К.А. Тұлғаның базалық мәдениетін қалыптастыру жүйесінде азаматтық тәрбиенің мәні
// Известия КазУМОиМЯ имени Абылайхана, серия «Педагогические науки». – Алматы, – 2013. – № 1-2. – 21-23 бб.
3. Безрукова В.С. Основы духовной культуры // Энциклопедический словарь педагога. – 2000. – 21-22 с.
4. Волжина О.И. Развитие идеи гражданского воспитания подрастающего поколения: историко-педагогический ас- пект: дисс. ... к.п.н. с.7
5. Шакенова Т.Ж. Гражданское воспитание школьников на основе нравственного развития личности // Вестник КарГУ. Сер.педагогика. – 2011. – №1. – С. 75-81.
6. Шахметова Д.С. Формирование гражданского самосознания будущих учителей в целостном педагогическом про- цессе вуза: дисс. ... канд. пед. наук. – Караганды, 2010. –14-15 с.
7. Нысанбаев Ә.Н., Әбішев Қ., Жүкешев Қ. Жалпы білім беретін мектептің 11-сыныбына арналған «Қоғамдық білім негіздері» оқулығы, Алматы, 2007. – 228-229 бб.
8. Шаменов А.М. Проблема воспитания гражданственности школьников в советской педагогике 70-80 гг.: дисс....канд. пед.наук.: 13.00.01. – Алма-Ата, 1991. – 138 с.
9. Филонов Г.Н. Феномен гражданственности в структуре личностного развития // Педагогика. – 2007. – № 8. – С. 38-40
10. Ильинский, И.М. Асимметричный человек // Знание. Понимание. Умение. – 2008. – №.1. – С.5.
11. Бобрович В.И. Воспитание гражданина: политическое и гражданское образование в переходный период // Высшая школа. – 1997. – № 5.
12. Ахметжанова, Г.Р. Подготовка студентов педвуза к осуществлению гражданского воспитания: дис. канд. пед. наук / Г.Р. Ахметжанова. – Казань, 2003. – 186с.
13. Иманбекова К.Ж. 2015 жылға арналған білім беру саласындағы атаулы даталар күнтізбегі: библиографиялық ұсы- ныс көрсеткіші, РҒПК. – Алматы: «Тау-Самал» ЖК, 2014. – 224 б.
14. Torney-Purta; Hahn; Kerr Citizenship Education. 2006. – 20-28 pp.
1. Kochetkova S. V. Programma sozdanija sistemy voenno-patrioticheskogo vospitanija // Detstvo. – 2008. – № 3-4.
2. Abenbaev S.Sh., Barakbaeva K.A. Tulғanyn bazalyk madenietіn kalyptastyru zhujesіnde azamattyk tarbienіn manі // Izvestija
KazUMOiMJa imeni Abylajhana, se-rija «Pedagogicheskie nauki». – Almaty, – 2013. – № 1-2. – 21-23 bb.
3. Bezrukova V.S. Osnovy duhovnoj kul’tury // Jenciklopedicheskij slovar’ pedagoga. – 2000. – 21-22 s.
4. Volzhina O.I. Razvitie idei grazhdanskogo vospitanija podrastajushhego pokolenija: istoriko-pedagogicheskij aspekt: diss.
... k.p.n. s.7
5. Shakenova T.Zh. Grazhdanskoe vospitanie shkol’nikov na osnove nravstvennogo razvitija lichnosti // Vestnik KarGU. Ser.
pedagogika. – 2011. – №1. – S. 75-81.
6. Shahmetova D.S. Formirovanie grazhdanskogo samosoznanija budushhih uchitelej v celostnom pedagogicheskom processe
vuza: diss. ... kand. ped. nauk. – Karagandy. 2010. –14-15 s.
7. Nysanbaev A.N., Abіshev K., Zhukeshev K. Zhalpy bіlіm beretіn mekteptіn 11-syny-byna arnalgan «Kogamdyk bіlіm negіzderі» okulygy, Almaty, 2007. – 228-229 bb.
8. Shamenov A.M. Problema vospitanija grazhdanstvennosti shkol’nikov v sovetskoj pedagogike70-80 gg.: diss....kand.ped.
nauk.: 13.00.01. – Alma-Ata, 1991. – 138 s.
9. Filonov G.N. Fenomen grazhdanstvennosti v strukture lichnostnogo razvitija // Pedagogika. – 2007. – № 8. – S. 38-40
10. Il’inskij, I.M. Asimmetrichnyj chelovek // Znanie. Ponimanie. Umenie. 2008. – №.1. – S.5.
11. Bobrovich V.I. Vospitanie grazhdanina: politicheskoe i grazhdanskoe obrazovanie v perehodnyj period // Vysshaja shkola.
1997, № 5.
12. Ahmetzhanova, G.R. Podgotovka studentov pedvuza k osushhestvleniju grazhdanskogo vospitanija: dis. . kand. ped. nauk /
G.R. Ahmetzhanova. – Kazan’, 2003. – 186s.
13. Imanbekova K.Zh. 2015 zhylga arnalgan bіlіm beru salasyndagy atauly datalar kuntіzbegі: bibliografijalyk usynys korsetkіshі, RGPK. – Almaty: «Tau-Samal» ZhK, 2014. – 224 b.
14. Torney-Purta; Hahn; Kerr Citizenship Education. 2006. – 20-28 pp.

Downloads

Published

2015-11-30