СТУДЕНТТЕРДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ БІЛІМ МЕН ДАҒДЫЛАРДЫ ИГЕРУІ ЖƏНЕ ТАНЫМДЫҚ ІС-ƏРЕКЕТ
Аннотация
Қазіргі білім беру үрдісінің негізгі міндеті – тұлғаның танымдық жəне интеллектілік əрекеттерінің, бəсекеге қабілетті шығармашылығын жəне теориялық білімдерін тəжірибеде ұштастыруын тиімді əдістер арқылы жетілдіруді көздейді. Оқу іс-əрекетінің нəтижесі дайын өнімді алуда емес, болашақта қайсібір өнімді алуға мүмкіндік беретін тəсілдер мен білімдерді меңгеруге бағытталады. Демек, жоғары мектептің басты міндеті студентті кəсіби маман дайындаумен анықталады.
Библиографиялық сілтемелер
1. Давыдов В.В. Философские психологические проблемы развития образования. М.: Педагогика, 1981. – 176 с.
2. Леонтьев А.Н. Деятельность, сознание, личность. М.: Политиздат, 1975. – 304 с.
3. Гальперин ПЯ. Развитие исследовании по формированию умственных действии. Том 1. - М., 1959. - 469 с.
4. Талызина Н.Ф. Управление процессами усвоения знании. М.: Издательство МГУ, 1975. – 344 c.
5. Психология: Учеб.для гуманитарных вузов. Спб.: Питер, 2001. 556 с.
2. Леонтьев А.Н. Деятельность, сознание, личность. М.: Политиздат, 1975. – 304 с.
3. Гальперин ПЯ. Развитие исследовании по формированию умственных действии. Том 1. - М., 1959. - 469 с.
4. Талызина Н.Ф. Управление процессами усвоения знании. М.: Издательство МГУ, 1975. – 344 c.
5. Психология: Учеб.для гуманитарных вузов. Спб.: Питер, 2001. 556 с.
Жүктелулер
Как цитировать
Bapaeva, M. K. (2010). СТУДЕНТТЕРДІҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ БІЛІМ МЕН ДАҒДЫЛАРДЫ ИГЕРУІ ЖƏНЕ ТАНЫМДЫҚ ІС-ƏРЕКЕТ. ҚазҰУ Хабаршысы. Психология және әлеуметтану сериясы, 34(3). вилучено із https://bulletin-psysoc.kaznu.kz/index.php/1-psy/article/view/450
Шығарылым
Бөлім
Психология