Жоғары оқу орындары оқытушылары жоғары білім берудің негізгі субъектісі ретінде

Авторлар

  • A T. Omarova Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Қазақстан, Алматы қ.
  • A. M. Chinasilova Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Қазақстан, Алматы қ.
  • C. A. Аmitov Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті, Қазақстан, Алматы қ.
        72 72

Кілттік сөздер:

жоғары білім, жоғары білім субъектісі, интеллектуалды еңбек, интеллигенция, профессор- оқытушы кадрлар, зерттеушілік іс-әрекет, ғылыми жұмыс, магистратура, докторантура.

Аннотация

Жоғары оқу орнының негізгі іс-әрекеті білім беру қызметін ұсыну болып табылады. Білімнің сапасы немесе еңбек нарығыда сұранысқа ие маман болу, ең алдымен, оқытушылардың жұмысымен тікелей байланысты. Сондықтан да оқытушылардың жұмысын бақылау әрі бағалау білім беру сапасын басқарудағы аса күрделі және маңызды мәселелердің бірі. Сол себепті мақалада жоғары оқу орындарының оқытушылары жоғары  білім берудің негізгі субъектісі ретінде жан-жақты қарастырылады. Оқытушылардың жоғарғы оқу орнындағы жұмысын бағалау критерийлері бір жүйеге келтірілмеген. Осыған орай, білім беру мекемелеріндегі педагогика саласындағы қызметкрелерге қойылатын талаптардың тіміздері әрқилы болып келеді.

Сонымен бірге оқытушылардың қоғам құрылымындағы орны, қызметтерінің ерекшелігін қарастырумен бірге, оқытушылардың қоғамдағы орнын, рөлін, статусын сипаттайды. Оқытушылардың әлеуметтік орны мен оларды қазіргі қазақстандық білім беру жүйесіндегі өзгерістерге орай даярлаудың өзгешеліктері қарастырылады.

Библиографиялық сілтемелер

1. Дюркгейм Э. Социология образования. – М: Интор, 1996. – 80 с.
2. Батурин В.К. Социология образования: учебное пособие. – М.: Юнити-Дана, 2011.
3. Смирнова Е.Э. Социология образования. – СПб.: Интерсоцис, 2006. – 192 с.
4. Маннгейм К. Диагноз нашего времени. – М., 1994. – 700 с.
5. Аитов Н.А. Интеллигенция. – Алматы: Қазақ университеті, 1996. – 156.
6. Социологический энциклопедический словарь. – М.: ИСПИРАН, 1998. –106 с.
7. Аженов М.С., Бейсенбаев Д.Э. Социальная стратификация в Республике Казахстан. – Алматы: Білім, 1997. – 93 c.
8. Образования: Сокрытое сокровище. Доклад Международной комиссии по образованию для ХХІ века, представленный ЮНЕСКО. Основные положения. – Париж: Издательство ЮНЕСКО, 1996. – 252 с.
9. stat.kz/digital/obraz/Pages/default.aspx

1. Dyurkgeim E. Sociologiya obrazovaniya. – М., Intor, 1996. – 80.
2. Baturin V.K. Sociologiya obrazovaniya: uchebnoe posibie. – М.: Uniti-Dana, 2011.
3. Smirnova Ye.E. Sociologiya obrazovaniya. SPb.: Intercoscis, 2006. – 192.
4. Manngeim K. Diagnoz nashevo vremeni. – М., 1994. – 700.
5. Aitov N.A. Intellegensciya. – Almaty: izd-vo Kazkh Universiteti. 1996. – 156.
6. Sosciologicheskii ensciclopedicheskii slovar. – М.: ISPIRAN, 1998. –106.
7. Azhenov M.S., Beisenbaev D.E. Soscialnaya stratificasciya v Respublice Kazakhstan. – Almaty: Bilim, 1997. – 93 c.

Жүктелулер

Как цитировать

Omarova, A. T., Chinasilova, A. M., & Аmitov C. A. (2013). Жоғары оқу орындары оқытушылары жоғары білім берудің негізгі субъектісі ретінде. ҚазҰУ Хабаршысы. Психология және әлеуметтану сериясы, 47(4). вилучено із https://bulletin-psysoc.kaznu.kz/index.php/1-psy/article/view/333